clarias@clarias.pl 22 290 21 42
Przyklad

Szukaj produktu

Kategorie

Systemy płatności

  • PayPal
  • Przelewy24
  • MBANK Raty

Kontakt

  • NIP: 521-142-08-36
  • E-mail:clarias@clarias.pl
  • Telefon22 290 21 42
  • Godziny działania sklepuZapraszamy po odbiór towaru na nasz nowy adres Warszawa ul. Osowska 84B, od poniedziałku do piątku: 10:00 18:00, w soboty: 11:00-16:00
» Reklamacje

Reklamacje

1.1.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta :
  1. pisemnie na adres: ul. Osowska 84 B, 04-351 Warszawa;
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: clarias@clarias.pl;
  3. poprzez stronę ww.clarias.pl przy pomocy zakładki "Reklamacje" dostępnej w Panelu Klienta - opcja dostępna tylko dla osób zarejestrowanych
  4. Osobiście pod adresem :ul.Osowska 84b , 04-351 Warszawa  w godzinach pracy sklepu
 

1.2.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

1.3.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

1.4.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Osowska 84 B, 04-351 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

1.5.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

 
W RAZIE CHĘCI ZŁOŻENIA REKLAMACJI PROSIMY WYPEŁNIĆ DRUK
(KLIKNIJ W PONIŻSZĄ TABELKĘ ABY POBRAĆ).


alt

 
Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

PrzykladPrzyklad
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl